i morgon är det sovmorgon ^^

YEEES det är sant, melvin har studiedag i morgon så det blir sovmorgon :P sviiin skönt :D
Kan gå upp är jag känner för det. Idag var jag as trött när jag klev upp så vart att sova middag första dagen på länge faktiskt :P

Känns skönt att man kan lägga sig mitt på dagen utan dåligt samvete ^^
I morgon vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, har inte planerat så mycket.
har lämnat dagen öppen i planeringen för roliga överraskningar :P

Ska se om Zanna kanske har lust att glida hit med lilla Wilja. Hon är ju ända nere från sthlm nu så då får hon fasiken komma in till stan för att ses en sväng :P måse ju titta på liten bebis med :P Wilja är ju bara 3 månader ^^

För övrigt blir det skönt att inte ha så mycket att göra för en gång skull. Funderar på att sätta mobilen på ljudlös hela dagen och skita i datorn :P hahha bara ringa när jag själv känner för det ^^

Det har börjat klia där jag tog bort leverfläckarna plus att Lucaz har sparkat fint på såren så de har väl lyckats gå upp lite igen. Inget skönt alls.
Men får se om de kan skynda sig lite på och läka någon gång :s

Men nu är det sängen som gäller i alla fall för Lucaz sover redan i sin säng.
NICE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0