Fiiint väder!!!!

Idag har det verkligen varit jätte bra väder. Helt underbart att känna när sommaren närmar sig ^^
Har suttit på balkongen och jäst och varit på promenad med mamma och Lucaz vilbergen runt. De var skönt som fan.
Sen vart det chorizo och strips till lunch.

När mamma hade åkt närmade sig klockan att ha tvättstugan :/ men de funkade bra det med.
Gick över till Jenny en timma mellan tvättmaskinen körde och tvätten skulle torkas.
Sen dess har det varit full fart hemma. Lagat middag och hämtat tvätten i tvättstugan, sövt Lucaz till kl 21 och sen vikt in allt tvätt och satt på rentvättade fräsha lakan i sängen ^^
Längtar lite efter att få lägga mig i dem ;p

Har haft så mycket överskotts energi idag,beror nog på vädret och att jag i stort sätt däckade när Lucaz somnade vid 20.30 igår sen vaknade jag vid 7.30 i morse.
Var helt jävla slut efter att ha jobbat en dag och sen hem och fixa de som ska göras. Till råga på allt, när jag hämtade hal vid 16.30 så hade han bara ätit frukost och inte fått någon lagat mat!!!
Herregud säger jag bara!!! LAAAAT!!!

Det var kul att jobba igår faktiskt! Hade tydligen fått väldigt bra kritik hos Benny, de tyckte jag var noga och skötte mig som jag skulle :)
Fast det kändes ju som sagt att man inte jobbat så mycket fysiskt på länge. Inte på det sättet i alla fall :)

Lite pics från idag!!!



Mamma pratar med Lucaz på balkongen ^^




Lucaz var helnöjd över det fina vädret och att mormor
pratade med han i solen :)
MYS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0