Besviken, arg och frustrerad.

Idag har vi varit på promenad och hämtat Melvin. Så Shorty har fått en riktigt lång och skön walk.
Sen var vi på apoteket för Lucaz har fått utslag så vi har fått köpa salva :( stackars unge, kliar som fan på han. Så nu har vi börjat smörja 3 ggr om dagen.

jenny och tilde var också med och gick promenad.
Skulle ha träffat Zanna idag men de vart inget, skulle ta det en annan dag i veckan.
Just nu är Lucaz jätte trött och grinig så Benny försöker söva honom :)

Har varit lite tjaffs idag.. Jag vet inte vad jag ska tro.
Vissa saker är ju så självklart och andra så luddigt och jag hatar när jag inte vet sanningen!
Jag kommer vänta tills jag vet vad jag tror och när jag har fått en bra förklaring som låter trolig och som jag känner känns rätt. Dock är det fruktansvärt tråkigt att det har blivit så här.

Nu är Lucaz lugn och fin igen. Han har blivit torr så igår fick han ett oljebad :P han vart jätte hal och fin ^^ hihi





Trötter ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0